13.2.09

Rött vin och Let´s Dance

Ikväll har jag igen kollat på Let´s Dance. Det tillsammans med gott sällskap av ett glas rött. Jag har också varit och handlat gott tills imorron redan tidigare ikväll. Får se vad jag svänger ihop för trerätters imorron för två.


Lovade ju tidigare att jag skulle ta bild på mitt fat jag köpte för 5€ då jag hunnit piffa upp det lite. Hittade J´s en kotte som följt med oss genom åren. Den har alltid legat och skräpat någon stans. Men nu ligger den mitt på vardagsrums bordet upplyst av 2 ljus. Så fint! :) Mitt lilla "silver" fat med 3 ljus fick också komma med på bild.


I samma veva tog jag bild av vårat "matsals bord" som vi har i ena delen av vardagsrummet. Där också några ljus. Med dagens färg glädje, tulpanerna. De små glasen på brickan är tomma just nu. Men jag brukar sätta något sött i dem om jag har något. Typ tulpaner ;)

(Det är en högtalare till tv:n som står på bordet. Den skall få ny plats bara vi orkar tapetsera om.)

Nu skall jag ta natt. J väntar/sover redan. Han orkar inte vänta på mig då jag skall se utröstningen i Let´s Dance. Börjar bli en aning trött. Varit vaken snart 20h.. Så går det då man läser sista minuten för en tent. (Fast jag nog läst tidigare också.)

Jo, kom på en sak till. Hur kan man köra 60km/h (eller vad det nu var, hårt gick det) inne i en parkeringsgrotta och anta att man har förkörsrätt bara sådär? Tur att bådas bromsar funkar... OCH! Jag köpte en ässä mini lott ikväll och VANN 1€! Får köpa en ny för den summan ;) fredagen den 13:e som det är! :D

0 kommentarer: