8.7.09

Tigern goes REA!

Förra veckan hade jag min mamma, pappa, lillebror och farmor hit på besök. Vi spenderade heela långa dagen på stan. Som tur var det rea i stan och man hade verkligen RÅD att handla det man hittade.

Först var jag till CipCap och hittade mina skor som jag hade spanat in fö länga sedan på -50% och det fanns några nummror kvar av de bruna. Av de svarta fanns det bara ett par kvar. Som ur ville jag ha bruna och min nummer fanns! Glädjen var stor! De har redan givit mig blåsor på tårna ;)


Efter det gick jag till Mode Maja med mamma och farmor. Farmor var också på jakt efter kläder till det bröllop vi ska på, 080809. Jag hittade min dröm-sommarklänning på -40%, den blev NÄSTAN 18€ ;) Vilken tur man kan ha. jag hittade också en bolero/jacka men den var fullpris. Som tur finns VILAs egna butik i stan också. Så jag gick dit och hittade samma bolera/jacka på -50%. Och en liten hop med armband fick också följa med hem,de var på -70%. Boleron/jackan är mycket snyggare då den är på än då den ligger på en säng...



Klänningen i sin helhet ♥ Men platt ;)



På H&M hittade jag lite på REAn också. ÄNTLIGEN har H&M tagit in BHar som är i större modell! Det kan nog hända att de redan funnits en tid. Men jag har inte sett det eftersom jag inte kollat tidigare. Men nu har jag också möjlighet att köpa BHar för 5€, som "alla" andra *glad*
En solklänning blev det också.


Som jag har sökt! I flera år har jag sökt en bikini åt mig. Men ingen som passat, förrens NU! Jag hittade en super snygg bikini vid Seppälä. Tyvärr var inte den på rea. Men det skiter jag i, jag hittade ju en!


På KICKS fanns det en mascara som jag läst bra om på nätet. FIBERWIG. Den håller verkligen vad den lovar. J frågade av mig om jag köpt lösögonfransar ;) Så långa blev de. Utan att ljuga så fick jag ögonfransarna 5mm längre efter lite arbete. Och den lossnar med enbart varmt vatten. Verligen värt sina 20€. Pröva!



0 kommentarer: