25.3.09

En liten kortis

Usch. Länge sedan jag skrivit något här nu känns det som. Har haft fullt upp de senaste dagarna. Bl.a. skriva hemtent. Skall skriva den klart INATT! Sista minuten som man är. Den skall egentligen vara klar "först" på fredag. Men jag skall på 3 dagar fest f.o.m. imorron. Så då blir det inget mer skrivet för min del. Så denna natt är räddad...

Sådär annars så har jag inte gjort så mycket intressant igår eller idag.
Igår
  • Skrev jag lite på min hemtent
  • Städade (brukar höra till då man har skolarbete att göra, varför?!)
  • Tvättat 3 tvättmaskiner
  • Diskat en diskmaskin
  • Sytt 6-8 halarmärken (medan jag tittade på tv)
  • Tittat på tv
Idag har jag:
  • Skrivit lite mera på hemtent
  • Tvättat en tvättmaskin (det lilla som hunnit samlas ;) Hör också till då man har hemtent)
  • Varit till bibban i skolan och lånat lite böcker
  • Sytt ett par halarmärken till (medan jag kolat på tv)
  • Tittat LITE på tv
  • Varit på mat till svärisarna
  • Druckit 5 koppar cappuccino (dock inte allt på en gång), jag som inte dricker kaffe(m.m.) annars!
Här lite framöver tror jag att jag inte hinner blogga så mycket. Kanske! Får se hur det blir. Bara att kika in. Några recept blir det då inte. Kommer att fuska en del nu med maten dessa 3-4 dagar framöver. Det beror på vilka alternativ som ges, jag väljer det som är närmast LCHF...

Pre-pampas, pampas nationaldag, pampas silliz och hangover party @ ollis! Here I come!! (f.o.m. ca. kl.18-19 imorron) :D


1 kommentarer:

Maria Berg sa...

Hej,

Läste att du gillade romatiska filmer - har du sett The Holliday med bla Cameron Diaz 8eller hur hon nu stavar) - BRA film.

Mina halsbandsblogg har inte varit så aktiv sedan du var där och tävlande men nu när våren står för dörren drar jag igång igen.
Jag kommer att presentera nya erbjudande varje vecka.
Detta vill jag fira med en ny tävling, mer en utlottning av ett halsband.

Det enda du behöver göra är att besöka sida, skriva en kommentar och väldigt gärna länka på din egen blogg.

http://mariaberg-halsband.blogspot.com/2009/03/ny-halsband-lanseras.html

Vänliga hälsningar,
Maria Berg - som önskar dig en trevlig dag.