22.3.09

Tidning på posten

Men vart är förklädet och grillvanten?! I torsdags hade jag fått min beställde Tove tidning på posten, 2 dagar EFTER att den kommit ut i butiken..? Jag hoppas de skickar mitt förkläde + grillvante också. Annars blir jag SUR! De hade dessutom glömt(?) att skicka med den nummer som behövs för att jag skall kunna betala räkningen från Finland. Så jag måste måste maila dem om det. På samma gång skall jag fråga när mina "presenter" dyker upp... Ville ju ha dem på samma gång!!

5 kommentarer:

alegni sa...

förklädet kommer nog inte förrän du betalat räkningen. vad blev slutpriset på din prenumeration?

Daniela sa...

Tänkte det också, att det kommer säkert då de fått in pengar av mig. 298kr. Vad det blir sedan i € då jag betalat vet jag inte ännu :)

alegni sa...

hur många nummer får du för den summan? låter inte alls dyrt...

Daniela sa...

Det är 10nr. I butiken kostar de ju 3,50€/st ;)

Anonym sa...

Menskoppen låter underbar =)
Måste provas!