18.4.09

Lördag med trevliga vännner

Just nu sitter jag hos Js en vän. De dricker öl och snackar teknik. Därför bloggar jag ;) Om en stund skall jag dra iväg till en klasskompis. Dit kommer också några av de andra klasskompisarna. Ska bli trevligt att träffa dem igen. Börjar bli en tid sedan man träffat några av dem. De skall fortsätta på krog sedan ikväll. Jag hoppar över denna gång. Blir inte att träffas så ofta nu längre. Några har redan tagit examen, största delen lämnade in sin aslutarbeten igår för bedömning, så finns det jag, som ännu inte vet vad jag skall skriva om ;) GR! Jag som vill börja jobba 100%.. Är sååå trött på skolan och allt vad det innebär.

Igår var min kära mamma till stan. Vi sprang runt i butiker från 13-19 ;) Bytet för min del blev en påskblomma (bridal crown) som var på+ specialpris på plantagen, 2€. Men jag kom också hem med en ny vår/höst jacka. En röd :) Jag är kär! Men också en rosa tunika från gina tricot fick följa med hem. Tack mamma!! :) Ni får bilder sedan imorron.

Datorn jag sitter vid nu (laptop) är väldigt liten och tangenterna sitter inte på "rätt" ställen, så ni får förlåta mig om det finns stavfel osv. Det är inte heller någorn rättstavning på den...


Daniela

0 kommentarer: