15.4.09

Skärpning människa!

Idag ska jag skärpa mig, på många områden. Skall ta och skriva några inlägg här har jag tänkt. Men också ska ja ta itu med mina skolgrejer nu till 1000%. MÅSTE! Annars hinner jag inte få saker och ting skrivna tills skolan slutar (stänger dörrarna och personalen tar sommarledigt).. Och det måste jag hinna.

Har också en del att blogga om. Iaf sätta in lite bilder. Bl.a. på mina tomatplantor som bara växer och växer :)

I söndags så tog jag och J en 100km´s runde som premiärtur med MC:n :) Det var sååååå skööönt! Äntligen! Men lite fyrkantig kände man nog sig i baken efteråt. Bara att fortsätta så vänjer man sig. Det var massor med hojar ut i söndags. Så nu ÄR det vår!


2 kommentarer:

Västgötskan sa...

Jag vill ha MC-kort! *avis*

Daniela sa...

Jag har heller inget eget kort. Ja sitter bara som barlast. Skönt de, så får man sova då man blir trött ;)