26.4.09

Thai yoga massage

Jes! jag fick J övertalad! den 17 maj skall han och jag på en intensivkurs i Thai Yoga Massage. Vi (läs :jag) bestämde att det får blir vårt sätt att fira 6år tillsammans detta år. Istället för en middag på stan. Detta har man ju mera nytta av. Att få lära att ge varandra en avslappnande och stretchade massage. Lite orättvist skulle de ju vara om jag själv skulle åka dit och lära mig. Då skulle ju inte J kunna ge mig massage, om inte JAG skulle lära honom sedan. Och det ror jag inte skulle bli samma sak. Kursen är mellan 10-15 den 17 maj. Så om du befinner dig i Vasa, så kom med du också. Du kan anmäla dig på Wasa yoga centers sida via mail.




2 kommentarer:

Sandra sa...

He ser ju lite våldsamt ut detdär :P

Daniela sa...

Hehe. Jo, men ja gissar att de e jätte skönt. Ha läst på internet lite och folk verkar tycka om de :) Jag själv e ju van att vrida å ha mig på yogan redan så. Kan bli värre med J ;)