9.3.09

Stolt ägare till...

En Pampasbiljett! Idag fick jag en biljett till pampas nationaldag :D Min en väns vän köpte den åt mig. Jag satt nog och köade med dem i nästan 2h. Men sedan då försäljningen satte igång drog jag mig åt sidan. För då jag kom dit var det rätt lång kö bakom "oss" så jag ville inte "smita in i kön".. Så snäll som jag var steg jag ur kön i 5min för att inte smita ;) Kändes lite onödigt. Men folk kanske inte tog illa upp då heller..

Så om ett par veckor ska här fuskas till 1000! ;D Torsdagen den 26e blir det antagligen (har ju inte biljett till det ännu) pre-pampas sitz. Sen den 27e blir det pampasfesten (olympiad och allt vad det innebär) och den 28e blir det silliz (sill frukost). Men så duktig som jag varit dessa 5-6månaderna nu så tycker jag att jag får fuska 3-4 dagar ;) Och jag kommer naturligt vis se till de alternativ som erbjuds... Men med lite alkohol i kroppen kommer de antagligen inte att bli så smart "fram tänkta" ;)

Men det blir ju sista gången nu också som jag är med och firar denna pampas nationaldag. Så då ska det väl göras ordentligt, eller hur? :)




0 kommentarer: