8.3.09

Veckans motion

Saldo för denna veckas motion:
  • Måndag: -
  • Tisdag: jogga-gå 20min (2min + 3min)
  • Onsdag: jogga-gå 20min (2min + 3min)
  • Torsdag: -
  • Fredag: jogga-gå 20min (2min + 3min)
  • Lördag: hjälpa till att gallra skog i 1,5-2h
  • Söndag: yoga 1,5h

Skall fortsätta i nästan samma mönster den kommande vecka. Lite ändringar på dagarna dock. Skall satsa på måndag + onsdag + fredag: jogga-gå, tisdag + söndag: yoga, torsdag: vatten jumpa och lördag: vila eller promenad. Får se hur det går :-)

Jag SKA hitta min kondis! Om det då tar flera veckor innan jag hittar den struntar jag i!! För nu skall den hittas. Så att man kan börja gå ut och springa några km i det fina vädret :-)

För min viktnedgång har stannat för flera veckor sedan. Så nu ska jag hjälpa den på traven. Har jag tänkt..

2 kommentarer:

Liljas Corner sa...

Spindlar som e så söta! *skratt* Förlåt, ja ska säga till nästa gång ;)

alegni sa...

min viktnedgång har också stannat av. du är flitig som orkar röra på dig så mycket. önskar jag hade samma energi...