19.2.09

Jag gjorde det!

Jag klarade tenten som jag skrev i fredags! Vilken lycka! Nu slipper jag ***!!! Tänk att vissa får kämpa med en kurs bara för att studerande och lärare är olika och har olika sätta att uttrycka sig. Och då är det ju klart den studerande som ligger i underläge.. Tyvärr! Men nu klarade jag den!!! Kan inte beskriva min lycka i ord! Vet inte vad jag skulle ha tagit mig till om jag inte hade klarat den. En sten föll från mitt hjärta då jag att jag fått godkänt. En sten som suttit där så länge att den gjort ett hål. Men nu är hålet fyllt med lycka! :D

Fortsätter med min äggdeff och det går bara bra. Har ännu inte tröttnat på ägg. Och min viktnedgång har fått fart :) Men på lördag kommer jag att göra efterrätt. Skall ha främmande. Skall göra chilichokladmousse. Får se hur det blir men jag har hört att det är en vinnande kombination. Återkommer efter helgen med det :)


0 kommentarer: