17.2.09

Äggdeff

F.o.m. idag skall jag "äggdeffa" till stor del av dagen. D.v.s. äta massa ägg, smör, kokosfett och majonnäs. Men på kvällarna skall jag nog äta kött av olika slag till middag samt nån typ av sås. Blir tråkigt annars. Men USCH vad jag kommer att hata ägg efter detta! ;) Vill göra det för att få fart på min fettförbränning. Den har tyvärr avstannat. Men nu hoppas jag den får fart igen. Tänkte satsa på en vecka sedan får vi se hur det går och hur jag tycker om ägg.

Idag bestod frukosten av 2ägg (skulle fått vara ett till men orkade inte gå ner till kalla förrådet efter) samt en stor klick smör. Blandade om dessa till äggsmör. Ni vet de där smöret man brukar ha på karelska piroger. NAM! Den frukosten måste jag göra igen.

Till lunch tänkte jag göra en sats äggmjölk, på 3ägg.

Senare idag skall jag på yoga. Ska bli skönt. Det är en nybörjar kurs detta som jag och en kompis (J´s kusin) skall på. Vi går redan på kurs 1 men det är bra att öva alla ställningarna (asana) lite till.


1 kommentarer:

alegni sa...

samma här, vikten stampar på stället sedan en månad tillbaka. nästan så man blir lite bitter...