14.1.09

Dagens SENA lunch

Idag var jag med pappret till KELA som jag skrev om redan igår. For dit före 12. Var inte hungrig då så jag skippade lunchen tills vidare. Tog fram lite räkor som jag tänkte att jag skulle äta då jag kommer hem. När jag kom in till KELA var där MASSA folk. Jeee! Satt i 1h och väntade på min tur. OCh då hade säkert hälften av alla som hade en nummer före mig gått därifrån. Tänk om alla 29-38 hade varit där. Hade nog suttit där ännu då.. När jag kom hem var klockan över 1 och räkorna hade tinat så mycket att jag inte ides slänga dem i frysen igen. Blev att tillreda vitlöks och chilijätteräkor då. Hoppas jag äter nåt middag sen också. Då ja åt så sent som 13.30.

- Jätte räkor
- Vitlök, finhackad
- Chilipulver
- Olja
- Salt (Herbamare)

Servera med Aioli MUMS! :)



0 kommentarer: