11.1.09

God natt!

Nu blir det nog natt för mig och sambon. Han skall upp till jobbet imorgon och jag borde ta mig i kragen och göra skolarbete. Har finska tent på fredag, en hemtent att lämna in denna vecka + några hemtenter till som borde tittas över. Men det är den där motivationen som saknas.. Men inget att göra åt saken. Skol sakerna MÅSTE bli gjorda iaf..Om någon hittar motivation billigt till salu nån stans SÄG TILL ÅT MIG!! Jag köper!







Gonatt på er! Återkommer igen imorgon med något tråkigt inlägg..



2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skulle också behöva lite motivation... för att göra det alldagliga. Idag borde jag städa undan julen och byta lakan... MEN, inte ännu :P

Daniela sa...

Har nog halva julen kvar vi ännu också. Granen på balkongen t.ex. Men, hinner nog, det är långt kvar till midsommar ännu ;) "Varför göra idag det du kan göra imorgon?"