11.1.09

God morgon!

Ännu en natt jag sovit oroligt. Vad månne det bero på? Drömt underliga drömmar och vaknat 100ggr.

Nu har jag äntligen fått min bakgrund ändrad. Blev kanske inte den allra snyggaste. Men jag skall byta så fort jag hittar någon snyggare. Tycker om rosa.. MEN detta blev kanske lite i överkant. Nu är det bara att luska ut hur den förbaskade bilden skall börja synas där uppe med texten "TIGERNS HÖRNA" också.. Sedan börjar väl det se någorlunda ut...

Idag skall julen få flytta ut från oss. Julpyntet bort, julgranen plockas isär (jo vi har en plast, sambon är allergisk), bort med julgardinerna i köket och upp med allt "nytt" :-)


Sedan blir det årsstart för yogan också. Skall inviga min yogamatta sådär på riktigt då också. Bara prövat den lite här hemma än så länge. Fick den av tomten till julklapp. :)



0 kommentarer: