8.1.09

God morgon!

Blev en underlig natt nu igen. Fick inte sova förrens klockan 2 inatt! Steg upp 7.30 när sambon steg upp. HOPPAS jag får tag i sömnen ikväll, har ju sovit rätt lite de senaste nätterna så.

Dagens frukost är 50/50 grekisk yoghurt och grynost(keso). Tog ingen bild av det.. tråkigare rätt får man väl leta efter! Iaf bildmässigt..

På dagens schema står det:

- frosta ur frysen och släng allt gammalt
- laga sashimi och hoppas att man inte blir sjuk av den råa fisken (som nog varit fryst i xx dygn)
- tandläkarn, huvadå!!
- åka till en god vän och umgås

- och vad nu annat jag hittar på...

Men BORDE också ta tag i mitt (studie)liv också och börja göra någonting åt mitt slutarbete. Har några andra kurser här nu innan som jag ska ha undan innan jag kan (i lugn och ro?!) ta tag i det. Och däremellan kanske hoppa in på jobb också(=pengar!!)

0 kommentarer: