9.1.09

Godmorgon!

Det blev ingen urfrostning av frysen igår heller. Tiden gick så fort på morgonen och sedan var klockan dags för tandläkare. Nu är det så varmt ute att jag inte ids göra det. Får vänta på en ny dag då det blir kallare igen. När nu det blir.

Dagens frukost är kokt ägg och stekt bacon :) Tror inte ni behöver någon bild av det heller :P

På dagens program så är det:

- Åka till skolan och anmäla sig till en tent (FINSKA!)
- Lämna in nyckeln till NUD. Kommer att sakna er! 3år och nu är det slut :(
- FÖRSÖKA göra någon skolgrej...
- Säkert nått skoj också
- Se på Let´s dance premiär.


Och nu kom posten! :) *springa och se vad det kom*

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vi får börja sitta å skriva kommentarer åt varandra de dagar vi båda bara sitter här och skriver ;P Eller, så kan vi ju gå ut å gå nångång!

alltså ja kom att tänk på en sak.. När blir du riktit färdig?

Skogsdoft & havsbris sa...

Hej!
Tack för besöket på min blogg, alltid roligt med nya besökare! :)
Gillar din bild med tigermuggen, den var cool! :)
Mmm, skulle gärna ta lite ägg och bacon nu, börjar bli hungrig...

Daniela sa...

Sandra: Det var inte en så dum ide. Att gå ut och gå.. Vi kan ju skriva åt varandra här före bara ;) Vem tar bilen till vem då vi ska ut å gå? De är väl så folk gör har jag förstått :P Då man bor en lite "längre" bit från varandra...

Daniela sa...

Sandra: Färdig med vad? Om du menar skolan så skulle jag ha bliv klar nu till julen. Men HOPPSAN då! Jag har inte ens börjat med mitt slutarbetet ännu :P Men jag har lånat böcker! ;D

Anonym sa...

Fiffigt av mej att int skriv VAD ja mena.. :P Men jo, he va skolan ja syfta på. :) Men jaha, tänk att ja aldrig har fått utrett he förr hur länge du ha haft kvar :P

Ja e ledig ÅTMINSTONE varje onsdag och fredag de närmaste 6 veckorna, så då får vi promener nån dag :)

Daniela sa...

De passar säkert fint någon av de dagarna.. Har ju bara skola att tänka på nu så ;) Vi kan ringas nå :)