27.1.09

Jobb + mecka med bil + middagar

Oj hoho! Har jobbat två dagar nu. Det i sig är inte tungt. Men både igår och idag for vi till svärisarna efter jobbet. J´s bil behöver bli ompysslad lite. Så jag och J har varit i garaget nu två kvällar. Igår var det mestadels J. Jag gjorde ju inte sååå mycket där idag, spraya lite "nått" på nå grejer och lekte springa-och-hämta-de-verktyg-J-behöver-flicka. Men det resulterade nog idag till att man såg ut som en mekaniker iaf, dvs. svarta tassar och lite svarta fläckar i ansiktet :)

Annars så kommer jag att jobba två skift till Imorgon kväll och sedan vaka mellan torsdag och fredag. VILL vaka mera! Bra med pengar ;)

Ni minns finska tenten jag skrev om tidigare..? Jag klarade den!! :D Så nu har jag (i princip) alla finska kurser gjorda! (Har bara en uppgift kvar att lämna in som jag glömt bort. Bara jag får tid att skriva den...)

Igår fick vi fisk till middag av svärmor. Stekt i stekpanna med smör och kryddor. Till det en gräddig sås med räkor, sallad (potatismos). Gott :) Idag var det stekt kycklingfile med svampsås stekta grönsaker, sallad (ris) Nam! :)

Har sovit alltför litet de senaste nätterna så nu känner jag mig lite lätt i huvudet. Så det blir väl nog att kika Top Model och sedan krypa till sängs. *gäääspa*


0 kommentarer: