30.1.09

Klocka eller förkläde?

Tänkte jag skulle ta och beställa tidningen Tove. Man får en klocka (lotsator värde 1495kr) eller ett förkläde + grilvante (värde 793kr) med på köpet. Men jag vet inte vilket jag skall välja? Klockan är ju värd dubbelt mera än förklädet + grillvanten. Men jag använder inte klocka så mycket. Men den är snygg. Men jag hittar den inte på nätet.. Så jag vet inte. Däremot förklädet har jag kikat på förr. Ett svart från "nytta design". Ett såntdär förkläde där man inte har nått band att dra över huvudet. Snyggt är det!
Vad skulle du välja? Klocka värd dubbelt mera eller ett förkläde som du kikat på förr?



Daniela

4 kommentarer:

alegni sa...

jag har kollat på samma erbjudande o tror jag skulle välja förklädet. vet du hur mycket prenumerationen kostar när man beställer från finland?

Liljas Corner sa...

Supersnyggt förkläde! Själv använder jag varken förkläde eller klocka. Men jag tycker du ska välja det som du tror att du använder mer.

Stämplarna är från Clas Olsson. Finns fina på Sinooperi också, men dom e dyrare.

Ha en trevlig helg!

Daniela sa...

Alegni: Ingen aning vad det blir. Men en på jobbet inatt sa att då hon hade beställt en bok från Sverige och räkningen kom i kr så blev det 8e extra i växlings avgift på banken. Vet inte hur det är om man får det betalt själv via nätet då det är kr och vad det då blir att kosta extra.

Det lutar nog mot förkläde för mig också. Mera nytta av det. :)



Lilja's Corner: Ok. Får kika på CO nästa gång man far dit då :)

Anonym sa...

Helt klart förklädet... klockan tror jag är i metall:P