4.2.09

Spikmatta och nagellack

Idag var jag till stan och köpte mig en shakti spikmatta, 65€ från Ekosoppi. På köpet fick jag en röd tygkasse att förvara den i. Har ännu inte prövat den. Tänkte att jag gör det innan jag går och lägger mig. Så kanske man somnar bra ikväll och sover gott hela natten. Mamma (och många andra) brukar somna på sin då hon ligger på den framför tv:n. Såg att dom hade shakti ringar där också. Nån av er som prövat dem?

Efter det åkte jag och J till villan (sommarstuga heter det i Sverige) och var där i 10-15min. J mätte upp 3x1m på en vägg. Han och hans pappa ska ha nått projekt på G nu igen... De två har alltid nått på G. När vi kom därifrån for vi och åt kebab. Det blev dagens middag. Så ni får ingen bild på det heller. Man jag kan säga att hon som tog emot beställningarna våra titta liiiite skumt på mig då jag sa "kebab, oliver, fetaost och kebabsås" med ett smile. Hon upprepade mig lite frågande ;-) Men gott var det! Orkade inte ens med allt.. J åkte hem efter det ( vi var med varsin bil till stan eftersom han inte kom hem mellan jobb och villa) och jag gick runt i stan i 2h! :D Slutresultate blev 2 schampo flaskor, 2 balsam flaskor och en nagellacks flaska. Nagellacket fick jag på köpet då jag köpte 2st herbina produkter (schampo + balsam). J for på möte med husbolagtes styrelse kl.18 och han är där ännu, 2,5h senare. Nåja, går ju ingen nöd på mig direkt här framför datorn.






2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja sku nog behöva få sålt min spikmatta så ja kan köpa en shaktimatta istället... Va kostade ringarna? De lät ju intressanta :)

Daniela sa...

Jag tror de var 5€ :) De fanns vid kassan.