6.2.09

Ikväll var vi och tittade på Närpes revyn. Helt ok. Och med "vi" menar jag mig själv och min mamma. Denna helg tog jag lilla väska och bil och drog söderut. J lämnade i Vasa. Han skall fortsätta med projektet med sin far imorgon och kanske på söndag. Så jag for till mina föräldrar som vi hade tänkt göra annars också. J´s pappa skall åka bort i 2v nu snart så de måste få projektet gjort..

Dagens middag som mamma gjorde var stekt kycklingfilé kokta i creme bonjour cusine, indisk curry (eller vad den nu heter, den oranga burken) och lite grädde. Till det sallad (med vindruvor som jag petade bort) fetaost och oliver. Mums! Mammas mat är alltid bäst ;)

Nu ser vi på Let´s dance. Får se vem som åker ut ikväll. Inte Morgan iaf ;)


Daniela


2 kommentarer:

Skomakartummen sa...

Hej Daniela!
Jag vart lite nyfiken på vad är LCHF.. Kanske har jag missat något. Kram sari

Daniela sa...

Det är en kost som utesluter kolhydrater. Eller så lite mängd som möjligt skall man äta. Men googla på LCHF så hittar du massa info. du kan också klicka på länkarna som jag har i stapeln till höger. :)