21.3.09

Dålig uppdatering

Jag har blivit så otroligt dålig på att uppdatera mina recept nu på sistone. Dels är det för att jag gör många av recepten igen. Brukar bli så efter en tid. Men så beror det också på att mitt tangentbord inte ville att mellanslag skulle fungera, bara ibland, så jag bytte till ett som skall sättas i USB-"uttag"(vad det nu kallas?). Vilket betyder att båda min är upptagna, ett för tangentbordet och ett för musen. Så då jag skall flytta över mina bilder från kamera-koret till datorn måste jag krypa bakom datorn och koppla om kablar, kopiera över kort, sedan igen koppla om kablar. Detta orkar man inte göra heela tiden för några enstaka bilder. Så då blir det att man samlar på sig en bunt innan man orkar uppdatera dem.

Men kanske jag skulle koppla lite kablar nu och uppdatera lite blogg (recept bl.a.)...

Men jag tror att lösning är på G. J pratade nått om att han beställt saker från nätet, däribland nå USB-grej åt mig.. HOPPAS det är en "delare"!!! (Om det finns sådana?)

0 kommentarer: