15.3.09

Veckans motion, 2:a veckan

Denna veckas motion ser ut såhär:

  • Måndag: Springa-gå 20min (3min + 2min)
  • Tisdag: Yoga 90min
  • Onsdag: 17min på roddmaskin (nästan 3km), springa-gå 20min (3min + 2min) på löpband
  • Torsdag: Tänja med gummiband framför tv:n (tänkte fara och simma men det blev inte)
  • Fredag: Springa-gå 20min (3min + 2min)
  • Lördag: -
  • Söndag: Yoga 90min
Sådär hoppas jag att följande veckas motion ser ut också. Men istället för gummiband vill jag åka och simma. Har tänkt åka på djupvatten gympa. Nån som vill hänga med? Sedan kommer mitt springande att delas upp på 4min + 1min denna vecka. Hoppas jag orkar och inte stärvar! Men fredags då jag var ute på min länk märkte jag att 2min gå var alldeles för länge, blev tråkigt ;)


1 kommentarer:

alegni sa...

den gröna köpte jag på prisma.