15.3.09

Daniela ♥ sin nya telefon

Igår fick jag äntligen min efterlängtade telefon! Det blev en födelsedags present (så här i efterhand) av mamma, pappa och J. Det blev en Nokia 5800 XpressMusic i rött. Den är så fin och massa skojiga funktioner. Den och jag kommer nog att få många fina rå tillsammans :) Fick dessutom 50€ för min gamla lur som jag lämnade in. I den nya luren finns det både "penna" att använda men också ett plektrum. Jag kommer definitivt att använda mig av plektrumet, jätte bekvämt + att det hänger i ett snöre i telefon så att det är lätt tillgängligt. Jag ville ha en lur med bra ljud, nu då jag har tagit tag i min (snart existerande) kondis. Vill ha något att lyssna på då jag springer, blir lätt tråkigt annars. Dessutom har den GPS som är bra då man kör bil. Kan bli många km extra om man inte hittar dit man ska ;)

J satt igår och peta på den massor, satt i nya/mera funktioner osv. Tack sötnos! :)


Bild: nokia

2 kommentarer:

Daniel Neuman sa...

Oj oj, måst nog koma å påta på den nån dag om man får =)

Daniela sa...

De e no bara å komma hit :)