16.3.09

Som i Friends

Här hos oss har vi det lite som i Friends. Och då menar jag inte att det händer roliga grejer runt oss varje dag och inte heller att vår dag är fylld med humor. Utan den lite mera negativa sidan av Friends. Vi har nämligen en egen "fat ugly naked guy" som bor i höghuset mittemot oss. Han har en tendens att varje dag stå och lufta sig (halv)naken på balkongen. Tack och lov har han kalsonger på sig... Han har en tendens att alltid vistas utomhus då man skall äta..? Varför just den tiden?! Vill han att folk skall "spana" in honom eller vad är det frågan om? Han borde nog hållas mera inomhus. Brukar också se honom ut och gå med hunden sin ibland. Då har han iaf. kläder på sig. TACK! Han brukar också ha som hobby att stå och titta ner på folk som går förbi. Hejjar lite på dem osv. Unga, småa flickor brukar gå snabbt förbi utan att titta upp... Det har jag full förståelse för. Nu vintertid är hans stund ute inte såå länge. Några minuter "bara", allt för länge i min mening. Men sommartid kan ni ju bara gissa hur det är. Då har ju de förbipasserande också lite mindre kläder på sig. Vilket jag gissar att han trivs med. USCH!!

Folks reaktioner när de ser honom första gången brukar vara typ: "Nämen se! Som i Friends! :D"

Så nu undrar jag bara lite såhär annars. Nu då det nu en gång händer sig att man har en granne som gillar att vistas (halv)naken på sin balkong. Varför kan då denne inte vara UNG (inte 60?), snygg och en tränad kropp?! Lite otur man har! I detta fall borde man bo i samma hus som honom, då skulle man inte behöva se honom på balkongen. Jag kan ju bara tillägga att J önskar att de skulle vara en ung och snygg brud istället som skulle bo där ;)


1 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, usch.. lider med er. ;)