17.3.09

Presenter från Teneriffa

3/4 av min familj var just till Teneriffa. Ni kan ju räkna ut att JAG var den som var hemma. *sniff sniff*. Men jag fick några presenter då de kom hem :) Alltid lika skoj när någon annan i ens familj varit utomlands ;-)

En halterneck topp med ett litet smycke. Blir att "fara ut" nu då för att få den provad :)


Jag fick också två påsar oliver och en påse nötter. Tyvärr hann jag öppna den ena påsen oliver innan jag tog foto. de var sååå goda! gröna oliver men kärnor. De på bilden har paprikapasta i sig. Har ännu inte öppnat påsarna som är på bilden.


Och så fick jag en väska. Jag som gått och kikat på väskor nu länge men inte hittat nån. Så kommer mamma hem med en åt mig! Toppen! :D vet inte om det framkommer på bilden men den går i lite guld i "skinnet".




1 kommentarer:

Västgötskan sa...

Love the bag! :-)