22.1.09

Dagens middag

Idag blev det korv på menyn. Korv under ost med broccoli och aioli.

  • Korv, med liiite kolhydrater i! (kolla innehållet på förpackningen!)
  • Ost, riven
  • Broccoli
  • Aioli

Skär korven i bitar och placera dem i en ugnsform strö på massa riven ost. In i ugnen tills det får färg. Ca. 175-200 grader. Koka broccolin i liiiite vatten och salta enligt smak. Servera allt med en stoor klick aioli. Om man vill kan man sätta en klick smör på broccolin också så blir det ännu godare. Men jag glömde det idag...



Lämnade en del så de får bli frukost imorron bitti :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!!!

Jag tänkte meddela att du blev vinnaren i min Hemliga tävling.

Priset är en biobiljett.

Hör av dig med din adress i en kommentar i min blogg eller till min mail så jag kan skicka din biljett så fort som möjligt! Väljer du att skriva din adress i min blogg så behöver du inte vara orolig utan jag kommer självklart att radera inlägget så ingen annan kan komma åt din adress, annars så skickar du till min mail som är: doKKan____@hotmail.com

Åter tack för att du ville delta i min tävling!

// MVH Erina Tomasson ( The sound of silence)

Anonym sa...

Nu har du inte uppdaterat på läänge;)

Daniela sa...

Nee. Sitter hos föräldrarna hela helgen :)

Anonym sa...

Tycker all korv jag kolla på hade så mycket kolhydrater...