18.1.09

Mitt stora kap!

Igår på dagen innan kalaset åkte jag och J (sambon) till stan. Jag skulle köpa klänning och han skulle köpa presenter.

Jag rusade direkt till Moda för att jag visste att där har dom kläder på -50%. Provade en del klänningar. Vissa fick jag på mig medan andra vägrade. De som jag dock fick på mig gjorde att jag kände mig instängd i nått snävt och trångt. Gick runt i olika butiker utan att hitta något. Till sist gick jag in till VILA. Och där fanns den! Min dröm! Exakt en sån klänning jag ville ha! Och dessutom -70%!!! Tänka sig! Den passade som handen i handsken, eller tigern i klänningen (hahahaaa, lite dagen-efter-humor får man väl bjuda på? :P ).. Så istället för 50e så blev det 15e! Gissa om man blev glad! Det var sista klänningen kvar av den färgen. Fanns dock en hel del helsvarta där. Men jag ville ju ha en lila :)

Lila botten med svart spets över och ett svart band att knyta i ryggen.



4 kommentarer:

Anonym sa...

Din klänning va jääääättefin!!! Och vilket kap! Exakt VAR finns dendär affären?

Daniela sa...

Sandra: Tack! :) Den finns där salkari eller vad-som-nu-varit-där-tidigare var :) Hovrättsesplanaden 15

Anonym sa...

Vilken superaffär!! :D
Jag och två av mina vänner köpte gråa sådanadär klänningar.. :) Så vi skämtade om att om någon behöver brudtärnor så har vi redan likadana klänningar :P Jag menar, en lyxklänning för 15 € kan man väl inte motstå?! :) Och dessutom köpte jag en filtjacka för 20 €!! Ny favoritbutik!

Daniela sa...

Sandra: haha :D Men visst e den bra? Å dom satsar tydligen på REA också. Och inte som vissa andra butiker med sina -20% - -30% ;)