20.1.09

Flunsa på G?

Min stackars älskling kom hem från jobbet idag 15 tiden med stegring och huvudvärk. Han sa att det är nått virus på G i stan. SKIT! Jag vill inte ha något sånt. USCH! Hoppas han bara annars kände sig krasslig och att han inte är smittad.. Skall åka till mina föräldrar över helgen så han behöver verkligen inte dra nått sånt på sig.. Och sedan smitta mig. Fast underligt nog har jag inte drabbats av varken flunsa eller magsjuka denna vinter. Fast jag brukar vanliga fall snörvla mig genom hela vintern. Kanske det är kroppen som trivs så bra med LCHF att den är stark nog att slå ifrån sig alla baciller. Har nämligen läst på nått ställe att man kan bli mindre sjuk om man äter enligt LCHF. Att kroppens immunförsvar blir starkare. Stämmer det månntro?

Har du varit mycket sjuk i vinter?

0 kommentarer: