27.2.09

Byte av telefon...

Jag är i stort behov av en ny telefon. Den jag har nu fick jag till julklapp -06. Så den har gjort sitt den nu. Gillar den men då dens funktioner har blivit några fler. Och då funktioner som jag INTE vill ha. T.ex. slänger den på av sig själv. Utan att jag ens rört den! Eller så försvinner ljudet när man pratar med folk. Lite småjobbigt, ibland.. Eller oftast. Näste vecka fyller jag, yey! Så då skall mina snälla föräldrar köpa en ny telefon som present. Men jag vet inte vilken modell jag vill ha. Inte ens vilket märke. Mina kära föräldrar hejar på Nokia. Så KANSKE det blir en sån. Får se. Beror på vad jag hittar för annat märke som är intressant. Jag vill ha en telefon som jag kan ringa med, skicka sms, (mms), som man kan ta OK bilder med, som det är bra musik-ljud i eftersom jag vill ha den som "mp3" spelare. Sedan ska den vara liten och kompakt också. Gärna rosa eller vit ;) Inte heller alltför dyr.. Den jag har nu så är denna modell:

Och jag vill inte ha en sån modell igen. Inte heller en "flip-lop" telefon... Har haft en sån tidigare.
Fast, man ska aldrig säga aldrig. Hittar jag en bra modell för övrigt som är det så kanske det inte gör något...

Sku vilja ha en touch screen telefon. Men då de är så attans dyra!

Har du något förslag? :)


1 kommentarer:

Daniel Neuman sa...

Nokia brukar ju ha någorlunda vettiga menyer. Men det är längesen jag ens har prövat nåt annat märke :) Sandra tänkte ju byta till en Nokia 3120 Classic, för Saunalahti har nåt erbjudande på den. Den verkar helt praktisk, så det är mitt tips =)