12.2.09

Mitt sommarjobb + lite annat

Igår frågade jag av chefen ifall jag får vaka. Jag meddelade också att det skulle underlätta för mig om jag får vaka då jak skall skriva mitt slutarbete i sommar. Och hon tyckte att det går alldeles utmärkt. Gissa om jag blev glad! Trivs jätte bra med att vaka så. Som ni kanske redan läst i ett tidigare inlägg här på bloggen. Att vaka där jag vikarierar så gör att man får flera dagar ledigt. För man får extra tid ledig istället för extra betalt. Och det passar mig jätte bra. Extra tid ledig då jag skall skriva. Som handen i handsken :)

Snart är det alla hjärtans dag. Hur skall du fira det? Eller ska du bara ha det som vilken dag som helst? Själv kommer jag att åka på kalas på eftermiddagen någon gång. Sedan på kvällen blir det väl att laga god matt hemma med min kära J. Dricka lite rödvin och bara ha det bra :)

Idag har jag:

  • Städat lite
  • Bytt sängkläder
  • Plockat i diskmaskin och haft i gång den
  • Tvättat två tvättmaskiner
  • Läst på tent. USCH!
  • Slöat
  • Kollat tv
  • Laga mat x 2
  • Suttit vid datorn alltför mycket

Ikväll skall jag ännu:

  • Duscha
  • Kolla lite mera på TV
  • Läsa lite till på min tent


4 kommentarer:

tindra lite mera sa...

Hej vad kul att du vill vara med i min utlottning!
På alla hjärtans dag vet jag inte riktigt vad som händer,får väl se vad jag hittar på!

Kram Katarina

Britt sa...

Hej!

Vilken söt blogg du har.:-) ska kolla runt lite på dina äldre inlägg.

Kul att du vill va med i min utlottning.

Kram britt

Anonym sa...

Hej på de! Vi ska på revy vi, int så jätte romantiskt men;) Idag ska ja på stan å hitt en present åt A, nu tå ja e ledig från jobbe!:) Ha en bra alla <3 - ans dag!:)

Anonym sa...

Å vi ska fara till Vexala å grilla korv. Jääääääätteromantiskt :P