2.3.09

Död axel + spysjuka

Själv sitter jag med en axel som inte är allt för snäll med mig. Och min kära sambo har dragit hem lite spysjuka (med feber). Hoppas bara att det inte smittar av sig till mig *peppar peppar* Så lätt smittad som jag är så. Stackarn gick och sova nu. Jag skall se ER bara det börjar, om 40min. Sista säsongen :( Synd, gillar den serien skarpt. Har ingen aning om vad jag gjort med min axel /skulderblad. Men så fort som jag rör på den så gör det så ont att man nästan börjar grina. Så därför hoppas jag att liniment salvan från dermosil är räddaren i nöden. Kära J hade inte krafter att ge massage ikväll. Undrar hur det skulle ha gått. En skrikandes Daniela?! Kanske man borde beställa tid till massör. Men det är så förbannat dyrt! Eller kanske du är bra på massage? Imorron har jag yoga. HOPPAS jag kan fara! Men säkert med min tur så hinner jag få magafare tills dess. Eller så är armen totalt orörbar, som den nog redan är.

0 kommentarer: